Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Mercedes-benz » tworzenie mieszanki Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910) » sonda Mercedes-benz SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910)

sonda do MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910)

wybierz typ samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t Platforma / podwozie (B907, B910):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Strona wysokiego ciśnienia
System tworzenia mieszanki paliwowej Wtrysk bezpośredni
nr EAN 4047026264760
Ilość podłączonych styków 2
nr EAN 5012759533352
Wymiar gwintu M14x1,5
Rozmiar klucza 19
nr EAN 8012510025345
Ciśnienie od [kPa] 28,9
ciśnienie do [kPa] 400
Napięcie wyjściowe od [V] 0,25
Napięcie wyjściowe do [V] 4,48
nr EAN 8012510032589
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619324
cena brutto:
32.00 zł
 Kup
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ilość biegunów 2
nr EAN 4082300676280
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 4
Średnica mocowania nasadki rurowej [mm] 82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z nasadką rurową
dla kodu SA MA4 = Euro 5b
nr EAN 4082300768718
Układ wydechowy dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych
Ilość biegunów 3
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079374033
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 464
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Długość całkowita [mm] 573
nr EAN 4028977941702
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 5
Ilość połączeń 2
Długość przewodu [mm] 583
Wymiar gwintu M14 x 1,5
Długość całkowita [mm] 726
nr EAN 4028977944857
dla numeru OE 003 542 7018
Długość przewodu [mm] 550
Ilość biegunów 5
Sonda lambda Sonda regulacyjna
Sonda lambda ogrzewana
dla numeru OE 000 905 3905
Długość przewodu [mm] 500
Ilość połączeń 2
Rodzaj czujnika Czujnik Hall'a
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki owalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez przewodu
Ciężar [kg] 0,02
nr EAN 3276423664250
Strona zabudowy Rura rozdzielacza paliwa
Ilość biegunów 3
Kształt obudowy wtyczki Wersja D
nr EAN 4062375210060
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.