Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Volkswagen » tworzenie mieszanki Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH) » sonda Volkswagen LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH)

sonda do VOLKSWAGEN LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH)

wybierz typ samochodu VOLKSWAGEN LT 28-46 II Furgon (2DA, 2DD, 2DH):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759379790
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z rurą wlotową
Ilość podłączonych styków 5
nr EAN 5012759523377
Napięcie [V] 12
Ilość biegunów 2
Kolor obudowy czarny
nr EAN 8435050622896
Sposób montażu przykręcany
Ilość połączeń 5
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300311440
Ilość połączeń 2
nr EAN 4082300619317
cena brutto:
76.00 zł
 Kup
Ilość połączeń 4
nr EAN 4082300619881
Sposób montażu Nasadka rurowa
Ilość połączeń 6
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] 70
nr EAN 4082300723311
Gwarancja 5 lata gwarancji
nr EAN 4044079389501
Numer seryjny K1840010
nr EAN 5901159078153
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063501796
Tryb pracy elektryczny
nr EAN 8001063507958
nr EAN 5907558566680
nr EAN 5907558572704
nr EAN 5907558558906
nr EAN 5903364310707
Ilość biegunów 2
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Kolor czarny
Sposób montażu wciskany
dla numeru OE 028 906 081
dla numeru OE 95VW 12A697 DA
Napięcie robocze [V] 12
Rozmiar klucza 19
Ilość biegunów 1
nr EAN 4040074293911
Napięcie robocze [V] 12
Rodzaj czujnika czujnik NTC
Kolor czarny
Ilość biegunów 2
nr EAN 4040074295717
Rodzaj korpusu bez obudowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
nr EAN 4010326916097
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977323256
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0104
nr EAN 4028977469312
Tryb pracy elektryczny
Napięcie [V] 12
Techniczny numer informacyjny SI 0100
nr EAN 4028977870538
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,31
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Napięcie [V] 12
Ciężar [kg] 0,27
Tryb pracy elektryczny
Rodzaj korpusu z obudową
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Ilość biegunów 2
dla numeru OE 028 906 081
Wyświetlanie od 1 do 28 (z 28 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
sonda

Sonda lambda


Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.

W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.