
| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,96 |
| nr EAN | 5050063166897 |

| Tylko w połączeniu z | BM11201H |
| Tylko w połączeniu z | BM11201HP |
| dla normy emisji spalin producenta | Up to Euro 5 |
| nr EAN | 5052746147179 |

| nr EAN | 4047024812734 |

| nr EAN | 4047026449211 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026453331 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759376836 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z rurą wlotową |
| Ilość podłączonych styków | 4 |
| nr EAN | 5012759512586 |

| nr EAN | 5012759962862 |

| nr EAN | 5012759962947 |

| nr EAN | 5012759976135 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 5012759990193 |

| Jakość | OE |
| Wymiar gwintu | M12x1.25 |
| Długość przewodu [mm] | 350 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Masa [g] | 37 |
| nr EAN | 8717613168547 |

| Gwintowana złączka | M12x1.5 |
| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379140237 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379340859 |

| Ilość połączeń | 4 |
| nr EAN | 8053379914920 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379163540 |

| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| nr EAN | 8012510016619 |

| nr EAN | 8012510094020 |

| Ciśnienie od [kPa] | 10 |
| ciśnienie do [kPa] | 252 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,942 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510016794 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 63,1 |
| nr EAN | 8012510026526 |

| Długość [mm] | 96 |
| Dolot - Ø [mm] | 60 |
| Wylot - Ø [mm] | 60 |
| nr EAN | 8012510036730 |

| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,75 |
| nr EAN | 8012510039946 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050622568 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | zielony |
| Średnica zabudowy [mm] | 20 |
| nr EAN | 8435050620885 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Od ciśnienia [Pa] | 10000 |
| Do ciśnienia [Pa] | 240000 |
| nr EAN | 8435050632871 |

| Napięcie [V] | 12 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ilość połączeń | 2 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 8435050626153 |

| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 8435050639412 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,01 |
| nr EAN | 4027816309819 |

| Długość [mm] | 70 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 12,0 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.EJ |
| nr EAN | 4027816311973 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor | czarny |
| Materiał | Tworzywo sztuczne |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816371205 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,042 |
| dla numeru OE | 1920.GW |
| nr EAN | 4027816451778 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 27 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 45 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| dla numeru OE | 1920.GW S1 |
| nr EAN | 4027816451877 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| dla numeru OE | 1920.GH |
| nr EAN | 4027816459354 |

| Długość [mm] | 325 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 1 685 774 |
| nr EAN | 4054224038185 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,043 |
| dla numeru OE | 98 137 355 80 |
| nr EAN | 4054224718834 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Ilość połączeń | 4 |
| Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm] | 60 |
| nr EAN | 4082300233162 |

| Sposób montażu | wciśnięty |
| Napięcie znamionowe [V] | 12 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Średnica 1 [mm] | 25,4 |
| Odpowiada części oryginalnej w kolorze | zielony |
| Rodzaj korpusu | obudowa z tworzywa sztucznego |
| Długość 1 [mm] | 53 |
| Rodzaj czujnika | czujnik NTC |
| nr EAN | 4082300289923 |

| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 4082300619355 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z aluminium |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| Materiał | Aluminium |
| nr EAN | 4082300677034 |

| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Skrzynia biegów manualna |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300675962 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Nakładka pedału z gumy |
| Liczba otworów do mocowania | 3 |
| Ilość połączeń | 6 |
| Rodzaj skrzyni biegów | Automatyczna skrzynia biegów |
| Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie | dla pojazdu z kierownicą z lewej strony |
| nr EAN | 4082300675948 |

| nr EAN | 4044079050760 |

| Układ wydechowy | dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych |
| Do ciśnienia [Pa] | 100000 |
| Napięcie od [V] | 0,5 |
| Napięcie do [V] | 4,5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| Gwarancja | 5 lata gwarancji |
| nr EAN | 4044079374040 |

| Numer seryjny | K8805911 |
| nr EAN | 5901159270465 |

| Numer seryjny | K8805946 |
| nr EAN | 5901159270526 |

| nr EAN | 8001063827759 |

| nr EAN | 8001063824697 |

| nr EAN | 8001063669465 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Kolor | zielony |
| Ciężar [kg] | 0,02 |
| nr EAN | 5907558548228 |
Sonda lambda to czujnik umieszczony w układzie wydechowym, który mierzy zawartość tlenu w spalinach i podaje informacje do komputera. Dzięki niej możliwe jest prawidłowe dozowanie mieszanki paliwowo powietrznej. Stosowanie tego czujnika jest wymuszone surowymi normami spalin. W nowoczesnych pojazdach są stosowane podwójnie, jedna przed katalizatorem, a druga za nim. Pozwala to na jeszcze mniejszą emisję szkodliwych spalin. Początkowo były montowane w silnikach o zapłonie iskrowym, a od nowego millenium jest nieodłącznym elementem silników z zapłonem samoczynnym. Aby sonda działała poprawnie, potrzebuje odpowiedniej temperatury. Gdy sonda zostaje uszkodzona, powoduje wyświetlenie na desce rozdzielczej ikony, lub napisu "check engine". Nie jest to jedyny powód zapalenia się kontrolki. Najlepiej sprawdzić błąd przez podłączenie testera diagnostycznego OBD.
W starszych samochodach można sprawdzić błędy przez przełączenie go w tryb diagnostyczny. Wyświetlany jest wtedy specjalny kod, którego odczyt polega na liczeniu powtórzeń zapalenia kontrolki. Każda awaria wykrywana przez komputer jest przypisana specjalnemu kodowi. W przypadku gdy nie zapali się ostrzeżenie, usterkę można wykryć, gdy zwiększy się spalanie. Jest to główny objaw jej usterki. W niektórych przypadkach spalanie może przekroczyć nawet 50%. Więc gdy samochód bez usterki spala 10 litrów na 100 kilometrów, to w przypadku uszkodzenia może spalać nawet 20 litrów, co jest wielką różnicą. Często gdy wzrasta zużycie paliwa, spada również moc samochodu. Jazda z uszkodzoną sondą jest niewskazana, ponieważ może dojść do uszkodzenia katalizatora. Sonda powinna wytrzymać 150 tysięcy kilometrów, lecz może ona ulec zniszczeniu wcześniej. Najczęstszym powodem uszkodzenia sondy jest gromadzenie się sadzy na elemencie porcelanowym. Istnieje możliwość samodzielnej wymiany, ale potrzebne do tego jest podłączenie do komputera.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025