
| Ciężar [kg] | 0,9 |
| nr EAN | 8021787057119 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP038 DAYCO
| AUDI | 036121005K | |
| AUDI | 036121005L | |
| AUDI | 036121005M | |
| AUDI | 036121005Q | |
| AUDI | 036121005S | |
| AUDI | 036121005SV | |
| AUDI | 036121005SX | |
| AUDI | 036121008L | |
| AUDI | 036121008LX | |
| AUDI | 036121008M | |
| AUDI | 036121008MX | |
| AUDI | 36121008M | |
| AUDI | 36121008MX | |
| SEAT | 036121005B | |
| SEAT | 036121005S | |
| SEAT | 036121005SX | |
| SEAT | 036121008L | |
| SEAT | 036121008LX | |
| SEAT | 036121008MX | |
| SEAT | 36121008M | |
| SEAT | 36121008MX | |
| SKODA | 036121005E | |
| SKODA | 036121005S | |
| SKODA | 036121005SX | |
| SKODA | 036121008L | |
| SKODA | 036121008LX | |
| SKODA | 036121008M | |
| SKODA | 036121008MX | |
| SKODA | 36121008M | |
| SKODA | 36121008MX | |
| VOLKSWAGEN | 0361210058Q | |
| VOLKSWAGEN | 036121005E | |
| VOLKSWAGEN | 036121005EX | |
| VOLKSWAGEN | 036121005S | |
| VOLKSWAGEN | 036121005SX | |
| VOLKSWAGEN | 036121008L | |
| VOLKSWAGEN | 036121008LX | |
| VOLKSWAGEN | 036121008M | |
| VOLKSWAGEN | 036121008MX | |
| VOLKSWAGEN | 36121008M | |
| VOLKSWAGEN | 36121008MX | |
| VAG | 036121005B | |
| VAG | 036121005E | |
| VAG | 036121005EX | |
| VAG | 036121005Q | |
| VAG | 036121005QX | |
| VAG | 036121005S | |
| VAG | 036121005SV | |
| VAG | 036121005SX | |
| VAG | 036121008K | |
| VAG | 036121008KX | |
| VAG | 036121008L | |
| VAG | 036121008LX | |
| VAG | 36121008M | |
| VAG | 36121008MX |
Zastosowanie Pompa wodna DP038 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP038 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.