
| Ø koła pasowego [mm] | 58,0 |
| Wysokość 1 [mm] | 7,0 |
| Ciężar [kg] | 1,1 |
| nr EAN | 8021787056884 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP245 DAYCO
| FORD | 1376162 | |
| FORD | 1406479 | |
| FORD | 1472867 | |
| FORD | 1589055 | |
| FORD | 1680637 | |
| FORD | 1688697 | |
| FORD | 1778516 | |
| FORD | 7S7G8591A2A | |
| FORD | 7S7G8591A2B | |
| FORD | 7S7G8591A2C | |
| FORD | AS6G8591A9A | |
| MAZDA | C40215010B | |
| MAZDA | C40215010C | |
| MAZDA | C40215010D | |
| VOLVO | 31330943 | |
| VOLVO | 31368353 | |
| VOLVO | 31493369 |
Zastosowanie Pompa wodna DP245 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP245 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.