
| Opcja wyposażenia | PV |
| Opcja wyposażenia | PV |
| Opcja wyposażenia | PV |
| Opcja wyposażenia | PV |
| dla numeru OE | 46338675 |
| dla numeru OE | 46338675 |
| dla numeru OE | 46338675 |
| dla numeru OE | 46338675 |
| Opcja wyposażenia | PV |
| Opcja wyposażenia | PV |
| Opcja wyposażenia | PV |
| Opcja wyposażenia | PV |
| dla numeru OE | 46338675 |
| dla numeru OE | 46338675 |
| dla numeru OE | 46338675 |
| dla numeru OE | 46338675 |
| Ciężar [kg] | 1,3 |
| nr EAN | 8021787059304 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP267 DAYCO
| ALFA ROMEO | 46815125 | |
| ALFA ROMEO | 55220285 | |
| ALFA ROMEO | 55272433 | |
| CITROËN | 1201L9 | |
| CITROËN | 1626514480 | |
| FIAT | 1741085 | |
| FIAT | 46338675 | |
| FIAT | 46815125 | |
| FIAT | 46819138 | |
| FIAT | 55220285 | |
| FIAT | 55272433 | |
| FIAT | 71745026 | |
| FORD | 1538706 | |
| FORD | 9S518501BA | |
| LANCIA | 46815125 | |
| LANCIA | 55272433 | |
| OPEL | 1334206 | |
| OPEL | 1334207 | |
| OPEL | 1334647 | |
| OPEL | 1334711 | |
| OPEL | 1741085 | |
| OPEL | 6334001 | |
| OPEL | 71745026 | |
| OPEL | 93177340 | |
| OPEL | 93189336 | |
| PEUGEOT | 1201L9 | |
| SUZUKI | 1740063P00 | |
| SUZUKI | 1740086J00 | |
| SUZUKI | 1740086J30 | |
| SUZUKI | 17400N86J00 | |
| SUZUKI | 1741085E00 | |
| VAUXHALL | 12855461 | |
| VAUXHALL | 12855462 | |
| VAUXHALL | 1334206 | |
| VAUXHALL | 1334207 | |
| VAUXHALL | 4708767 | |
| VAUXHALL | 93177340 | |
| CHEVROLET | 12855461 | |
| CHEVROLET | 12855462 | |
| CHEVROLET | 93195466 |
Zastosowanie Pompa wodna DP267 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP267 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.