
| Ciężar [kg] | 1,1 |
| nr EAN | 8021787207606 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna DP887 DAYCO
| VOLKSWAGEN | 04C121600K | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600AD | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600AG | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600AL | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600AQ | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600AR | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600BD | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600BE | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600BG | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600CB | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600CC | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600CD | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600CR | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600D | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600H | |
| VOLKSWAGEN | 04E121600P |
Zastosowanie Pompa wodna DP887 DAYCO w samochodach:
Opinie Klientów o Pompa wodna DP887 DAYCO:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.