Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » CT846WP1 contitech

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 CONTITECH

CT846WP1 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CONTITECH
contitech CT846WP1
Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1
CT846WP1
contitech CT846WP1 Pompa wodna + zestaw paska rozrządu
Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 contitech
Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 contitech
246.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

CT 846, CT 846 K1, CT 846 WP1

numer części:

CT846WP1

producent:

CONTITECH

Długość opakowania [cm] 28
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 24
Ilość zębów 135
Ciężar [kg] 1,613
Szerokość [mm] 19
nr EAN 4010858767167

skład zestawu:
CT846 Pasek rozrządu
V31200 Nakrętka
V41154 Śruba
V55428 Rolka napinająca paska rozrządu
V71180 Podkładka
WP6022 Pompa wodna
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 CONTITECH

Rozrząd kpl. (pasek + rolka + pompa cieczy) pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, IBIZA II, VW GOLF III, LUPO I, POLO, POLO III, POLO III CLASSIC 1.0/1.4/1.7D 10.91-07.05

Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 producenta CONTITECH

numery OEM:
brak danych o numerach OEM

Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna + zestaw paska rozrządu CT846WP1 CONTITECH:

Ryszard, Warszawa
2020-10-18
 5/5
ok
Ryszard, Stara Iwiczna
2019-10-09
 5/5
Kolejny udany zakup w e-autoparts.pl
Andrzej, Krosno
2024-08-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jacek, Lidzbark Warmiński
2022-05-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Wołomin
2024-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
GRZEGORZ, MIKOŁAJKI
2022-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dawid, Bielsko-Biała
2023-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Aleksander, Chrząstawa Wielka
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Nowe Proboszczewice
2024-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jiri, Liberec 25
2021-01-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mateusz, Zabrze
2025-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Stepnica
2023-05-09
 1/5
W zakupionym zestawie napinacz był uszkodzony - reklamacja nie uznana bo nie miałem jak odesłać zestawu.
Zbigniew, Krasnik
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, BIELSK
2020-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.