
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787506808 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248445976 |

| Wymagana ilość | 10 |
| Gwint zewn. [mm] | M14 x 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 21 |
| Odstęp elektrod | 1 |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| nr EAN | 4027816135333 |

| Rodzaj filtra | filtr cząstek stałych |
| Długość [mm] | 265 |
| Szerokość [mm] | 189 |
| Wysokość [mm] | 30 |
| nr EAN | 5904608010452 |

| Rozmiar klucza | 20,8 mm |
| Gwint zewn. [mm] | 14,0 |
| Długość gwintu [mm] | 19,0 |
| Świeca zapłonowa | Rodzaj połączenia M4 |
| Położenie elektrod [mm] | 5,2 |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa niklowa |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | odkłócony, 1 kOhm |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| nr EAN | 087295028766 |

| Kolor | żółty |
| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | VW LT 71141 |
| Specyfikacja | MB 236.11 |
| Specyfikacja | Toyota PSF EH |
| Specyfikacja | BMW LA 2634 |
| Specyfikacja | ZF Lifeguardfluid 5 |
| Specyfikacja | BMW ATF 4 |
| Specyfikacja | Honda PSF-S |
| Specyfikacja | Hyundai PSF-3 |
| Specyfikacja | KIA PSF-III |
| Specyfikacja | VW TL 521 62 |
| Ciężar [kg] | 1,0 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4044688513847 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 14 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 20 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 8427769032233 |

| Rodzaj filtra | Filtr przeciwpyłkowy |
| Wysokość [mm] | 30,0 |
| Długość [mm] | 267,0 |
| Szerokość [mm] | 191,0 |
| nr EAN | 5294514700210 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Opcja wyposażenia | mit Ölwannendichtung |
| Wysokość [mm] | 35,0 |
| Długość [mm] | 196,0 |
| Szerokość [mm] | 157,0 |
| Technika połączeń | 25,0 |
| nr EAN | 5294515803217 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 121 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,0 |
| Gwint wewnętrzny [mm] | 3/4" - 16 UNF |
| Ciężar [kg] | 0,4 |
| dla numeru OE | 06A 115 561 B |
| nr EAN | 5050063012682 |

| Długość [mm] | 975 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,110 |
| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 5050063100969 |

| Długość [cal] | 21 |
| Długość [mm] | 530 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) |
| Ciężar [kg] | 0,128 |
| Rodzaj mocowania | mocowanie "haczykowe" |
| nr EAN | 5050063279238 |

| Długość [cal] | 21 |
| Długość [mm] | 530 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki hybrydowej |
| Ciężar [kg] | 0,107 |
| Rodzaj mocowania | mocowanie "haczykowe" |
| nr EAN | 5050063279344 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 308 |
| Szerokość [mm] | 184 |
| Wysokość [mm] | 57 |
| nr EAN | 3165141062953 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Ilość biegunów | 1 |
| nr EAN | 3165143134429 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Długość 1 [mm] | 530 |
| Długość 2 [mm] | 530 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera |
| nr EAN | 3165141087673 |

| Jednostka ilości | Komplet |
| Stylizacja | ze spojlerem |
| Długość 1 [mm] | 530 |
| Długość 2 [mm] | 530 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) ze spojlerem |
| nr EAN | 3165141087697 |

| Odstęp elektrod | 1,0 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 28 |
| Kąt dokręcenia [stopień] | 90 |
| Gwint zewn. [mm] | 14 |
| Skok gwintu [mm] | 1,25 |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Rozmiar klucza | 20,8 |
| Położenie elektrod [mm] | 5 |
| Ilość biegunów | 3 |
| nr EAN | 3165143134108 |

| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Wysokość [mm] | 124 |
| Wymiar gwintu | 3/4" 16 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76,1 |
| Średnica 1 [mm] | 61,7 |
| nr EAN | 3165143164129 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1153 |
| nr EAN | 3165141069822 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Jednostka ilości | Komplet |
| Długość 1 [mm] | 530 |
| Długość 2 [mm] | 530 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
| nr EAN | 3165143613955 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 976 |
| nr EAN | 3165142694580 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1038 |
| nr EAN | 3165141258851 |

| Długość 1 [mm] | 530 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) bez spojlera |
| nr EAN | 3165143938829 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 894 |
| nr EAN | 3165141069730 |

| Rodzaj filtra | filtr cząstek stałych |
| Długość [mm] | 255 |
| Szerokość [mm] | 181 |
| Wysokość [mm] | 31 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4047023214515 |

| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość [mm] | 268 |
| Szerokość [mm] | 191 |
| Wysokość [mm] | 30 |
| Wymagana ilość | 1 |
| nr EAN | 4047023215024 |

| Długość [mm] | 685 |
| Szerokość [mm] | 11,5 |
| Pas napędowy | z otwartymi bokami |
| Pas napędowy | zębaty |
| nr EAN | 3165141069150 |

| Długość [mm] | 755 |
| Szerokość [mm] | 11,5 |
| Pas napędowy | z otwartymi bokami |
| Pas napędowy | zębaty |
| nr EAN | 3165141069181 |

| Długość 1 [mm] | 530 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
| nr EAN | 4047024328341 |

| Dopuszczenie przez producenta | BMW Approved for B |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | 501 01 / 505 00 VW |
| Klasa lepkości SAE | 10W-60 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 Meet |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 Meet |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 |
| Olej | Olej mineralny |
| Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,1 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-D2 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-D2 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 3 elektrody masowe |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN8VTYC4 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 1 |
| Opór do [kOhm] | 2 |
| Wysięg [mm] | 1,4 |
| nr EAN | 5010874514751 |

| Długość [mm] | 270 |
| Szerokość [mm] | 194 |
| Wysokość [mm] | 30 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr przeciwpyłkowy |
| Rodzaj filtra | filtr cząstek stałych |
| Długość opakowania [cm] | 31,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 23 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3,5 |
| nr EAN | 4044197724581 |

| Długość [mm] | 270 |
| Szerokość [mm] | 194 |
| Wysokość [mm] | 29 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr z węglem aktywnym |
| Długość opakowania [cm] | 31,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 23 |
| Wysokość opakowania [cm] | 3,5 |
| nr EAN | 4044197724598 |

| Długość [mm] | 306 |
| Szerokość [mm] | 184 |
| Wysokość [mm] | 55 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość opakowania [cm] | 31,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 19 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6 |
| nr EAN | 4044197757558 |

| Wysokość [mm] | 120 |
| Wymiar gwintu | 3/4"-16 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 76 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] | 2,5 |
| Długość opakowania [cm] | 8 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8 |
| Wysokość opakowania [cm] | 12,5 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego od [mm] | 62 |
| Średnica pierścienia uszczelniającego do [mm] | 71 |
| nr EAN | 4044197763214 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | CET8 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4044197906840 |

| Odstęp elektrod | 0,8 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 21 mm |
| Jakość/Klasa | Pt GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RN8WYPB3 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 10 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,5 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 0037551009596 |

| Ciężar [kg] | 0,122 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1153 |
| nr EAN | 4010858482442 |

| Ciężar [kg] | 0,066 |
| Długość [mm] | 685 |
| nr EAN | 4010858778385 |

| Ciężar [kg] | 0,097 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 894 |
| nr EAN | 4010858483616 |

| Ciężar [kg] | 0,073 |
| Długość [mm] | 755 |
| nr EAN | 4010858778408 |

| Ciężar [kg] | 0,1 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 976 |
| nr EAN | 4010858482336 |

| Ciężar [kg] | 0,111 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1033 |
| nr EAN | 4010858521608 |

| Wysokość [mm] | 120 |
| Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF |
| średnica zewnętrzna [mm] | 79 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62,5 |
| Rodzaj filtra | Filtr przykręcany |
| nr EAN | 4260646552677 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025