
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Materiał | Poliester |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Kolor | czarny |
| Ilość żeber | 5 |
| Szerokość [mm] | 17,8 |
| Długość [mm] | 1193 |
| nr EAN | 5414465354267 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 15 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Aluminium |
| nr EAN | 8427769072567 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Wysokość [mm] | 161,0 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 83,5 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 36,0 |
| Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 25,0 |
| nr EAN | 5294511103045 |

| Długość [cal] | 24 |
| Długość [mm] | 600 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki przegubowe (tradycyjne) |
| Ciężar [kg] | 0,160 |
| Rodzaj mocowania | mocowanie "haczykowe" |
| dla numeru OE | 24CH600 |
| nr EAN | 5050063279252 |

| Długość [cal] | 24 |
| Długość [mm] | 600 |
| Rodzaj wycieraczki | Pióro wycieraczki bezprzegubowe |
| Ciężar [kg] | 0,127 |
| dla numeru OE | 24FL600 |
| nr EAN | 5050063279481 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 255 |
| Szerokość [mm] | 149 |
| Wysokość [mm] | 58 |
| nr EAN | 3165141044409 |

| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 1190 |
| nr EAN | 3165143170922 |

| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 1165 |
| nr EAN | 3165141013658 |

| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1080 |
| nr EAN | 3165141013665 |

| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 1155 |
| nr EAN | 3165141069679 |

| Ilość żeber | 3 |
| Długość [mm] | 590 |
| nr EAN | 4047024996649 |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 Meet |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 Meet |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | GM dexos2� supersede |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.1 |
| Olej | Olej mineralny |
| Klasa lepkości SAE | 15W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,1 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 501 01 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-D2 |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-D2 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9,55535-S2 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | FIAT 9.55535-S2 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-04 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,31 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.31 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty C3 |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | BMW Longlife-01 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 226,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | Ford WSS-M2C937-A |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Klasa lepkości SAE | 0W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.5 |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229,5 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Dopuszczenie przez producenta | Porsche A40 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Diesel CF |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Dopuszczenie przez producenta | MB 226.5 |
| Olej | Olej syntetyczny |
| Dopuszczenie przez producenta | MB 229.3 |
| Klasa lepkości SAE | 5W-40 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0700 |
| Dopuszczenie przez producenta | Renault RN 0710 |
| Dopuszczenie przez producenta | VW 502 00 / 505 00 |
| Specyfikacja | ACEA Light Duty A3/B |
| Specyfikacja | API Gasoline SN |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ni125 GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | EON2 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874519015 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | M4/SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Nickel GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Miedziana elektroda środkowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | C9YC |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,65 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,45 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 5010874515109 |

| Długość [mm] | 255 |
| Szerokość [mm] | 150 |
| Wysokość [mm] | 57 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość opakowania [cm] | 27,3 |
| Szerokość opakowania [cm] | 17,4 |
| Wysokość opakowania [cm] | 5,9 |
| nr EAN | 4044197757237 |

| Wysokość [mm] | 161 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 83 |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość opakowania [cm] | 8,5 |
| Szerokość opakowania [cm] | 8,5 |
| Wysokość opakowania [cm] | 16,6 |
| nr EAN | 4044197763788 |

| Odstęp elektrod | 0,9 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Ti Poly-V |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | CET2 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,85 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,6 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,35 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 4044197906727 |

| Odstęp elektrod | 1 |
| Technika połączeń | SAE |
| Wymiar gwintu | M14x1.25 |
| Rozmiar klucza | 16 mm |
| Jakość/Klasa | Pt GE |
| Rodzaj połączenia | Pudełko |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Świeca zapłonowa | z płaskim gniazdem uszczelki |
| Świeca zapłonowa | Elektroda środkowa irydowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| Techniczny numer informacyjny | RC11WYPB4 |
| Położenie elektrod [mm] | 3 |
| Moment dokręcenia od [Nm] | 25 |
| Moment dokręcenia do [Nm] | 30 |
| Długość opakowania [cm] | 8,382 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,032 |
| Opór od [kOhm] | 3 |
| Opór do [kOhm] | 10 |
| Wysięg [mm] | 1,5 |
| nr EAN | 0037551010561 |

| Ciężar [kg] | 0,104 |
| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 1155 |
| nr EAN | 4010858477936 |

| Ciężar [kg] | 0,115 |
| Ilość żeber | 6 |
| Długość [mm] | 1080 |
| nr EAN | 4010858482398 |

| Ciężar [kg] | 0,039 |
| Ilość żeber | 3 |
| Długość [mm] | 590 |
| nr EAN | 4010858481490 |

| Ciężar [kg] | 0,105 |
| Ilość żeber | 5 |
| Długość [mm] | 1165 |
| nr EAN | 4010858477097 |

| Kształt | okrągły |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,30 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 17 |
| Materiał | Aluminium |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Rodzaj połączenia | opakowanie konturowe |
| nr EAN | 3358960331519 |

| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 8021787528497 |

| Ilość żeber | 3 |
| nr EAN | 8021787503678 |

| Ilość żeber | 5 |
| nr EAN | 8021787528046 |

| Ilość żeber | 5 |
| nr EAN | 8021787505757 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000025 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000025 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000026 |

| Średnica [mm] | 14 |
| Rozmiar klucza | 16 |
| Moment dokręcenia [Nm] | 22 |
| Masa [g] | 43 |
| Świeca zapłonowa | 1 elektroda masowa |
| Długość gwintu [mm] | 19 |
| nr EAN | 0000000000026 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 15,5 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Aluminium |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248445730 |

| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 17 |
| Grubość [mm] | 1,5 |
| Materiał | Miedź |
| Kształt | Wersja A |
| DIN / ISO | 7603 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 017.736 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.550 |
| alternatywny zestaw naprawczy | 505.540 |
| nr EAN | 4041248446201 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Długość [mm] | 255 |
| Szerokość [mm] | 150,0 |
| Wysokość [mm] | 57 |
| Ciężar [kg] | 0,2 |
| dla numeru OE | 13 72 1 715 881 |
| nr EAN | 4027816270324 |

| Rodzaj filtra | Wkład filtra |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 25,0 |
| Wysokość [mm] | 161,5 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 83,5 |
| Ciężar [kg] | 0,105 |
| Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 41 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem uszczelniającym |
| nr EAN | 4027816267027 |

| Grubość [mm] | 1,5 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12,35 |
| średnica zewnętrzna [mm] | 15,3 |
| Materiał | Aluminium |
| Ciężar [kg] | 0,003 |
| dla numeru OE | 07 11 9 963 130 |
| nr EAN | 4027816071068 |

| Długość [mm] | 1080 |
| Materiał | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
| Ciężar [kg] | 0,110 |
| Ilość żeber | 6 |
| nr EAN | 4027816289203 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 0,952 |
| dla numeru OE | SAE 5W-40 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329367 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 4 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 3,899 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329374 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 5 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 4,601 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329381 |

| Wymagana ilość | 1 |
| Pojemność [litr] | 60 |
| Specyfikacja | Renault RN 0710 |
| Specyfikacja | Porsche A40 |
| Specyfikacja | GM LL-B 025 |
| Specyfikacja | VW 502 00/505 00 |
| Specyfikacja | MB 229.3 |
| Specyfikacja | ACEA A3/B4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | Renault RN 0700 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-01 |
| Specyfikacja | PSA B 712296 |
| Specyfikacja | VW 502 00 |
| Specyfikacja | VW 505 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-40 |
| Ciężar [kg] | 54,388 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329398 |

| Pojemność [litr] | 1 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | VW 504 00/507 00 |
| Specyfikacja | MB 229.51 |
| Specyfikacja | ACEA C3 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-04 |
| Specyfikacja | VW 504 00 |
| Specyfikacja | VW 507 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-30 |
| Ciężar [kg] | 0,961 |
| dla numeru OE | SAE 5W-30 LLP |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329459 |

| Wymagana ilość | 4 |
| Pojemność [litr] | 4 |
| Specyfikacja | API SN/CF |
| Specyfikacja | VW 504 00/507 00 |
| Specyfikacja | MB 229.51 |
| Specyfikacja | ACEA C3 |
| Specyfikacja | BMW Longlife-04 |
| Specyfikacja | VW 504 00 |
| Specyfikacja | VW 507 00 |
| Klasa lepkości wg SAE | 5W-30 |
| Ciężar [kg] | 4,1 |
| uwzględnić informację serwisową | |
| nr EAN | 4027816329466 |

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025